2011年2月11日星期五

我的 Passport

到小婉子家拜年, 十分雀躍的傾傾旅行事~ 我們都太愛去旅行喇~

聽日就要去換特區護照, 因為快到期了,
不經不覺, 這本護照陪伴了我十個年頭,
初頭的七年, 其實冇乜點用過, 都係去到婚後的三幾年, 我哋先放肆地去旅行,
因為當年晨早就孭住層樓, 又要儲錢結婚, 到婚後才可以咁放肆咋~

唔知聽日會唔會收咗呢本舊護照, 今日先同佢拍照留念!
望住這三年的印記, 想去去旅行的開心事, 心情都特別好~

3 次日本 + 1 次韓國

021101

再 2 次日本 + 3 次泰國

021102

仲有好多次台灣, 原來冇打印的

講來講去都是東南亞的地方, 係呀, 我又唔係對歐洲太有興趣,
想過去澳洲歐洲等地, 但一見到 >8hr 的航程, 就立即打退堂鼓喇!
我實在太怕坐飛機了.......... 叫我坐咁耐飛機, 等如叫我去史.............
所以我諗我哋都至多係 repeat 又 repeat 地繼續東南亞

星期五唔煮飯, 波比先生最開心啦, 有得出街食!
去咗旺角, 發現火車站駁去花園街的天橋下面, 有一間叫「麵一」的日本拉麵店,
好似好日式啊, 就試試啦!
不過有點失望, 湯底絕對不是日本正宗的, 好明顯係開濃縮湯底的味道......
麵條尚可, 彈牙~

021103

1 則留言:

  1. 其實呢...我雖然去過澳洲同歐洲...但坦白講...應該不會有第二次...因為我同你一樣,好唔鍾意搭咁耐機!!好辛苦!!
    而且都唔好玩...>.<買野又貴!!野食又唔係好好味!!
    都係東南亞o岩我!!哈哈!!!!

    回覆刪除