2011年2月9日星期三

餵奶奶之成功篇

今日又去睇小肥 B, 今次老細俾我落手了!
自己抱, 自己餵一個只得 3 日大的 BB, 餵時同餵完要掃風,
成功令到佢 burp 咗一啖氣, 原來係好有滿足感~ 好開心~
餵完奶再塞返佢入氧氣箱, Mission completed!!! Yeah~~

咁細個 B, 如果冇咩事其實已經返得屋企,
終於都明白D 朋友講, 拎個咁細嘅 B 返屋企的恐怖法,
未經專業人士指導下, 真係唔知點抱點餵奶點沖涼~

BB 病房的姑娘個個都似好年輕, 但都架輕就熟, 俾我就始終係雞手鴨腳囉............. 有待學習!
舊老細以前教我時, 叫我:「妳生個就知點抱o架喇」
哈, 可惜我都真係冇生仔的打算, 想學也無從入手....
我都有諗過去上D 陪月員班, 唔知得唔得嘅呢? 哈哈哈!

多謝 Cora 姐前排去新加坡時, 買咗包肉骨茶的香料俾我,
今晚整咗, 其實應該係今朝整, 返工前煲好再放入真空煲, 煲咗成 12 個鐘,
返到屋企就飲得, 好好味呀!

話說我都係喺泰國飲過一次, 那次的印象唔太深刻,
今次自己煲, 反而一飲上癮,
香料同藥材的味道, 加上胡椒的味道, 辣辣地, 原來係好暖胃,
網上睇睇先知D 人通常好凍的時候就煲, 飲完就好溫暖!

正呀, 希望我喺香港都搵到香料包, 可以再整啦!

020901

沒有留言:

發佈留言