2011年2月13日星期日

開心探 B 團

今日去咗舊同事屋企探 B, 好開心, BB 好叻叻呀, 開始識得講嘢的 BB 係最攪笑的~
這個新年探了兩個 BB, 兩個媽媽都係為 BB 而犧牲了工作的偉大媽媽,
自己湊真係好唔同, 兩個 BB 都又叻又聽話又乖, 這就是「家教」, 相信兩位媽媽都會為自己的兒子好自豪
有點樣的家長, 就有點樣的小朋友, 我工作咁多年見證了無數例子

跟住同波比先生行行大埔新開的一田 (其實都唔算新了), 個超級市場好正呀~~
如果我住樓上就好了~~ (所以好期待 YOHO Town 快D 起好個商場, 相信有機會有同類的大百貨公司)

好開心又買到D 調味料呀, 今個星期又有好餸食了!

021301

去奶奶度食完晚飯, 波比又去踢波喇 (落雨都踢, 話極都唔聽)
我就忙去日式超級市場度買和牛! 聽日情人節喇, 要食大餐呀! (藉口)

睇返由 2004 年開始咁多年 2 月14日的 blog, 想睇返咁多年來我們的情人節點過
(好慶幸「從小」就有寫 blog 的習慣, 最早期還不是叫做 blog, 我是用 Dreamsweaver 寫網站的, 係去到 2007 年之後才寫 Yahoo Blog, 之後再搬來 Blogspot, 而家睇返以前的 blog, 可回味過去的日子, 真的很不錯)
我們也有點老夫老妻了, 不會太過緊張呢個節日, 不會同人迫去食搶錢的情人節大餐,
更覺得不應該只是情人節才對另一半好, 才肯花心思,
原來每一年都係簡簡單單的過, 但好似..... 有點簡單得過份, 而且原來咁多年都冇在家食過一餐難忘的晚餐,
哈哈, 唔怪之得我一D 都諗唔起之前的八個情人節係點過啦!

今年開始, 我每年都會悉心為波比先生準備美味的情人節晚餐,
使波比先生成為好口福又幸福的老公~

今晚趕到去超級市場, 見到D 靚嘅貴嘅牛肉都俾人掃得七七八八,
就只剩下這一件是我心中所想要的雪花和牛, 價錢係貴不過都算啦, 一年一次o者!
仲有見到特別為情人節而造的心形和牛漢堡呀! 唔洗諗就買埋喇!

021302

明晚餐單:

磨菇忌廉湯

冷盤: 三文魚腩刺身、美國太平洋石蠔

主菜: 鑊仔即燒即食 - 佐賀和牛、心形和牛漢堡、帆立貝

甜品: 蕃薯糖水 (哈哈, 無啦啦有個中式糖水, 係波比先生話要食喎)


期待中

2 則留言:

  1. 你真係好老婆!!!!不過咁...本來我都想整野食...但可惜老公要返學...every mon同wed...唉..........
    你地食得開心d呀!!情人節快樂!!!

    回覆刪除
  2. 我都想食呀! 情人節快樂!

    回覆刪除