2011年2月3日星期四

Hea 之大年初一

恭喜恭喜, 大年初一可以悠閒地過, 實在唔錯!

一早起身, 食完早餐就去睇咗早場的<<我愛香港開心萬歲>>, 好好睇, 好好笑!
見到阮兆祥同盧覓雪的一幕, 真係笑到標晒眼水!! XD
因為我們都是住屋邨長大的, 好多情景, 好有共嗚!
以前中秋節在井型的走廊點上一圈圈的蠟燭, 這個情景差點遺忘了~

之後就返屋企食 lunch, XO 醬炒蘿蔔糕, 翠園的蘿蔔糕真係好真材實料, 正呀!
仲有鮑魚汁炒臘味糯米飯, 哈, 食到好滯添~

020301

下午去了波比阿姨家, 第一次場同一班長輩打牌, 真係高級組,
打得好快又個個都好勁, 每一鋪都難分難解,
又要交學費了, 哈............

2 則留言:

  1. 小敏,新年快樂呀~~~喂喂~明天呢,我大約都係四點左右回到家...不過又可能要四點幾...不過都係差唔多時間!!我返到屋企打俾你呀!!好嗎??^^

    回覆刪除
  2. 好呀, 我會喺妳屋企下面行住街先, 妳慢慢啦, 唔洗急, 返到嚟就打俾我啦

    回覆刪除