2011年2月22日星期二

Body check 同樣的道理

同病房的姑娘講:「唉...... 其實最好都係唔好睇我, 睇咗就一定 fail」

有一D病人, 佢的病係會慢慢好返的, 呢D 人俾我睇, 一次比一次好,
有一D病人, 明知佢的病一定唔會好, 仲會一路一路差, 根本係冇得醫.......
唔睇由自可, 俾我睇咗, clinically 我要 state the fact, 事實就係話佢唔合格,
咁唔合格咁點呀? 咪.............囉............

就好似 Body check 咁, 你唔無啦啦走去 check 就咩都食得,
身痕 check 完發覺呢樣又高嗰樣又高, 最後乜都唔食得..............
咁當然, 唔食係對自己身體好的, 將來你患心腦血管病的機會都細D
有D 人唔信邪, 否認自己有病, 到有一刻, 病得好嚴重冇得返轉頭, 真係恨錯難返

唔叫我睇, 就「咩事都冇」囉,
雖然係一個自欺欺人的情況, 但有D 人仍十分喜歡活在自欺欺人的世界

沒有留言:

發佈留言