2011年1月31日星期一

收爐之作

聽晚後晚都會出街食飯, 今晚呢餐係我虎年煮的最後一餐了!
這一年好開心, 因為煮咗好多新菜式, 找到做師奶仔的成功感~

本來今晚想食海鮮, 但係仲未過我一星期 soft diet 之期, 望住d 蟹都唔敢買
最後買了乳鴿, 煮咗菜、魚, 仲有呢個黃金煎肉餅, 好了, 廚房正式收爐喇!

013101

飯後還有聖安娜的紅豆桂花年糕, 味道唔錯呀!
我懶得開火煎, 求其叮 60 秒都做到軟綿綿的質感, good!

013102

哈哈, 明明過去一星期我應該是 soft diet 的,
但牙醫話明唔好食嘅嘢我都食勻咁滯..... 包括有年糕啦、糯米雞啦、甜嘢啦、魷魚啦.........
哈, 真係覺得自己好為食呀!!!
聽日就去黐個真正的牙套了, 希望一切順利啦!

沒有留言:

發佈留言