2011年1月10日星期一

牙痛 + 肉痛

嗚嗚, 今日早走咗一個鐘, 返咗元朗睇牙醫,
原本 book 了一間集團式的醫生 + 牙醫 clinic, (因為尋晚只有呢間仲開緊門)
但之前睇過兩次, 都係D 好 Green 嘅牙醫, 成日轉人...... 感覺都唔多掂 (洗完牙竟然會痛咗兩日)
今日返到元朗, 碰碰運氣去望望一間新的 Dental Clinic,
因為係出面睇, 已經知佢係個 Christian 開的, 個牙醫除咗 Surgeon 仲有 Master 的 quali,
好似有D 信心~

好好彩, 我 walk in 都有得睇呀, thanks God!
不過睇我的, 其實唔係 clinic 的老細, 係一個都幾後生的牙醫哥哥...... (又開始擔心.....)
不過傾幾句我都已經冇咁驚, 因為個牙醫好詳細解釋, 俾我覺得佢好 professional,
照完 X-ray, 可以喺電腦睇到張片, 好 pro
仲有最好的係我瞓低之後望上天花板, 上面係有............. 一部電視機!
一路整牙時一路睇多啦 A 夢呀, 睇到我 (超級電視迷) 完全冇理到佢攪緊我個口,
天花板仲有貼咗D 聖經金句, 真係見到個人都安心好多呀!
過程中, 牙科護士仲好細心, 忽然間幫我搽潤唇膏話我個咀好乾,

今日主要係暫時性地補返隻斷咗嘅牙, 但牙醫話好大機會又斷過, 所以建議我做個牙套,
我覺得佢都信得過, 同埋我都擔心真係再爆, 做個牙套或者係較完滿的解決方法,
約了後日去洗牙, 過兩星期去車牙, 再過一星期就去裝牙套,
一個月睇 4 次牙醫, 呢個一月份實在太難忘了 >o<

但整體我覺得呢間係一間好好的 clinic, 好老實,
不過今個月真係好破財, 唔只牙痛, 肉都好痛...

今晚雖然已整好牙, 但其實周圍的牙肉又被整到流過牙血, 有D 唔舒服,
而且而家的補牙物料只是短暫性的, 唔可以咬硬嘢,
所以呢都冇乜胃口, 豬肉粥 + 菜 + 五香肉丁好了~

011001

沒有留言:

發佈留言