2011年1月7日星期五

出走成功

別人話: 機會, 係留俾有準備嘅人
我就話: 機票, 係留俾有假期嘅人
十月至到而家工作都好辛苦, 真係好想放個長假去旅行,
假期我係仲有, 不過 D out-patient booking 實在太太太滿了, 我有D booking 已 book 到四月份,
除咗 D 半年前已經 plan 好的假之外, 根本好難 ad hoc 咁在一兩個月內再安排請假......
見到淡季又好多機票 promotion 時, 得個睇字........... /_____\

今個月中有一日會放假抖一抖, 本來只是諗住 hea, 點知波比先生話見我放佢又要放,
之後, 嘻嘻, 忽然間諗諗好冇整個澳門一日遊?
Check 過不同船公司, 巨龍船務真係好好好抵, $128 來回, 不過回程最遲只係 5pm, 一日遊好似太短了~
最後訂了新渡輪, $264 來回都 ok 呀, 而且鍾意佢係喺中港碼頭上船, 我們搭西鐵過去只需 20 分鐘~
好嘢好嘢, 終於都滿足到老婆要離開香港的願望了!

在 Blog 的左邊加了個倒數器, 精神上激勵吓自己: 就快有得玩喇, 努力工作啦!

呢幾個月其實有好多大單嘢要做:
工作上要寫一份 Protocol,
讀書上要寫一份 paper,
仲有我過幾個月會去一個 Master Course 度講書要整 lecture notes 啊! 實在既驚且喜!
對著近百個醫護人員, 在醫學院內講書, 一定要做得好好睇睇呀! 所以都好有壓力的!

今日有一個病人送了一份小小心意俾我, 其實我喜歡心意卡就夠,
因為要專登就去買一張卡, 動筆寫上幾句鼓勵的說話, 其實已經最好最有心的禮物~

010701

沒有留言:

發佈留言