2011年1月29日星期六

大掃除日

今日氣溫又跌, 遇著要大掃除, 諗起都辛苦~

一起身先到自己隻手變成咁......

012901

真係好鬼恐怖, 係自從我喺醫院工作對手先咁易爆,
上年第一次見到咁情況, 我仲以為自己生嘢 (病毒?!)
後來先知係天氣一太乾, 就會乾到D 皮爆開, 變成一個個山火口咁....
搽 hand cream 會係好D, 但都唔能夠完全避免咁爆, 有咩解救呢??

今日出去辦年貨, 整好個全盒, 入利是, 洗咗 4 機衫, 洗好大堆碗,
仲有開始大掃除喇, 抹晒全屋企廿幾隻窗, 都真係好攞命!
好彩聖誕節嗰時已經大掃除咗一次, 而家冇咩垃圾要執, 只係要抹抹抹~

今晚咁凍, 最好係又整煲仔飯啦!!
波比先生話今次要食窩旦免治牛飯, 仲有加膶腸,
牛肉加D 洋蔥會香D, 膶腸就係買了滔滔做生招牌的美味棧, 質地唔會乾硬, 好鮮味啊~
用雞蛋撈撈撈, 蛋香牛肉香混埋一齊真係好正o架~
012902

難得又煲湯, 係什菌雪梨煲豬展, 又係用美味棧的什菌湯包 (工展會買的),
煲完D 菇味很濃, 飲真D 又有雪梨的清甜, 是唔錯的冬天滋潤湯水啊~

012903

4 則留言:

  1. 我的手有時也像妳這麼樣 Orz,看過介紹說有種「馬油 Hand Cream」很不錯!還有,妳的晚餐好正喔~

    祝 您和先生身體健康,兔年行好運!(∩ㅈ∩)

    回覆刪除
  2. oh, 係北海道的馬油嗎? 我都聽過潤膚好, 但未試過, 等我見到都買嚟試吓先!

    妳煮的食物都好靚呀, 新年快樂, 年年都大飽口福!

    回覆刪除
  3. 是喔,其實 Jusco$10店也有馬油護手霜,都是日本製的,我是看過很多媽媽級於網絡上的介紹,又便宜又好用。

    回覆刪除
  4. $10 店都有咁好? 多謝報料呀, 搵日我要去睇睇先!

    回覆刪除