2011年1月15日星期六

人, 希望不停的進步

這兩日都要上 in-service training, 可以同不同醫院的同事, 仲有舊同學仔聚一聚~

剛巧呢幾年的 training, 每次搭車去時, 都撞到我讀書時好好人的 supervisor,
一齊搭車一齊傾傾近況, 一年就只有呢次機會,
每年佢都會問我做成點, 慶幸我的答案是一年比一年好~

訓練的內容是唔錯的,
有好多 area 其實令人好想做 research 去研究一下一D治療的效果,
又或者一D Prevention Program 的功效,
當我讀完個 Master course, 而 Clinical 方面又再站穩腳後 (Target 由 BB 到100 歲阿婆, 所有奇難雜症都識做時),
我諗下一個人生目標可能就係做吓 research 了!

沒有留言:

發佈留言