2011年1月26日星期三

掃貨

哈, 今日見咗個小朋友, 佢個樣已經好卡通 (好似小新) , 我已經覺得好攪笑,
佢份人仲攪笑, 第一次有小朋友來到我的治療室話唔玩我d 玩具,
佢話:「我自己帶咗好多玩具嚟呀」
我:「我都有好多玩具喎, 請你玩啦」
佢:「唔洗喇, 不如妳都玩我d 玩具啦, 好好玩o架」隨即拎了一大袋車車俾我睇, 真係盛情難欲,
呢D, 咪叫做 Normal 囉~
又乖又好教的, 呢排都算執到咯!

放工後一個人 Happy Hour,
食咗好大個 MOS burger 後去行街街, 在日式百貨流連忘返,
最愛去廚具部, 欣賞不同的廚具, 忍唔到手, 買咗個煲!
係個有牌子的陶瓷煲, 唔減價都唔捨得買嗰種,
好正呀! 可以成個煲放入焗爐同微波爐都得, 即刻諗起焗肉醬意粉!
仲好適合整煲仔飯呀, 恨咗整好耐喇, 要快D 去買靚臘腸先得咯!

又買咗個豬頭公仔的矽膠模呀, 好 cute o架, 用來整豬頭蛋糕一定好攪笑!
所以又貴貴地都買了~

仲有, 買了禮物俾波比先生~ (衰佬返到嚟自己搵啦)

財散, 人安樂~

沒有留言:

發佈留言