2011年1月21日星期五

完成兩年的任務

今日 Discharge 了兩個 case, 是一個手術後的兩年跟進個案,
由一個大 BB, 睇住佢做手術, 再 follow-up 了兩年, 變成一個有傾有講的小朋友了,
我的任務完成了, 將來他的路, 還要靠家長同學校的同工去為他鋪砌

有的由開頭的發晒癲典晒地, 到現在的乖孩子,
有的一開始是壞脾氣, 到現在更加是臭脾氣,
有的開頭是一團飯, 現在都是一團飯的懵豬豬又聽話, 叫佢做乜就做乜,
看著小朋友長大, 人人天生的性格真係會好唔同,
但後天的管教亦都非常影響孩子會變成一個怎樣的人

兩年我覺得係一個合適的時間說再見, 哈, 因為講真我好怕跟一個 case 跟得太耐.......
其實我係好怕悶, 好怕做嚟做去都係嗰D 嘢 (不過邊份工唔係做嚟做去都係嗰D 嘢?)
所以醫院真係唯一一個最適合我做的 setting, D cases 轉得好快,
如果我在第一份工的地方, 要由個小朋友讀小一睇到佢十八歲畢業..... 我諗我會有想死的感覺.... (佩服在那 setting 做的朋友)

星期五放工特別開心, 波比先生同朋友聚舊, 我就一個人做咗好多嘢,
先去係剪了個冬菇頭迎新年, 髮型屋勁多人!

跟住去食咗個一人麥當當, 新的蜜糖芥末魚柳包唔錯啊, 不過太少蜜糖芥末醬了~

012101

食完之後, 去嘉城廣場行吓, 碰碰運氣睇吓有冇地方可以修眉,
平時去開喺旺角的地方, 近來都見唔到幫我修開的老細.
上次就錯誤地放膽一試佢的同事, 點知唔掂到修到條眉一忽忽, 完全啞晒!!!

想去試吓 Bobbi Brown/M.A.C./Benefit, 但間間都要預約冇 walk in, 我又唔會成日出旺角
所以一路都冇攪

今日算好彩, 原來嘉城二樓有一間舖頭仔有得修, 有趣的係瞓喺度修 (俾人做 facial 的床),
個美容師都好有心機, 效果都滿意, 可以再幫襯!

回家前買了三個紫心蕃薯, 返到屋企又唔覺意食咗一個....
最後, 食滯了....................呀........................

沒有留言:

發佈留言