2011年1月28日星期五

高危

嘩, 呢排 H1N1 又嚟喇, 隔離病房好多 Flu cases, 真係要好小心呀!

我日日返工搭車都帶住口罩, 因為 D 人真係勁咳都唔戴口罩,
呢D 人真係好衰格, 自己病就好啦, 一陣攪到人哋病, D 大肚婆同老人家一病真係好危險o架!
真係分分鐘害人死o架!
見到隔離病房有個阿婆, 只係 Flu 攪到肺炎, 就要用晒呼吸機又插咗條喉, 真係好慘.......

前日就係唔記得戴口罩搭車, 又係有個阿叔喺度勁咳,
跟住我就中招開始有 Flu symptoms 喇,
今日拿拿林去睇醫生囉! 萬一病住過年就慘喇! 好彩食咗藥而家冇咩喇!

今日見返兩個月前的一個伯伯呀, 佢見到我好開心, 因為佢仲好記得我,
無親無故, 我都擔心佢有嘢想買時冇人幫佢打點,
點知佢前排轉去第二間醫院時, 佢話遇到一個好好人的護士,
出錢出力, 買好多日用品同食物俾佢, 佢轉去第三間醫院時又陪佢, 呢個護士真係好有愛心,
正常情況下, 即使病人叫職員幫手買D 嘢, 好多人都唔肯, 避免有咩事要上身,
主動幫的, 只係少數, 還好彩始終仲有D 人係有個心去工作,
其實施比受更有福~

沒有留言:

發佈留言