2011年1月30日星期日

情侶裝

今日去跑步, 同波比先生一同著上早幾日買的情侶裝跑步風褸, 嘻~

013001

不過可能尋日大掃除得太攰, 今日跑起嚟好快冇力呀........

一月快完結了, 可幸完成了好多事,
工作的一份 protocol 攪掂了,
嗰個好難的 IT Test 竟然 pass 了! (熱烈慶祝!)
Sem 1 的考試都出了成績, 唔錯唔錯!

可以開心又安心的迎接新年, 呢兩日係咁約朋友拜年,
又報咗個日文班, 嘻嘻, 如果我學叻D 日文, 會唔會多個藉日去多D 日本呢?
今年唔洗再為考試請假溫書, 可以捕住有冇平機票, 一 book 即出發!

本來好想蒸底糕過年, 不過奶奶已經買咗好多俾我哋, 我自己又買咗兩底.......
所以冇行喇, 等出年啦......

2 則留言:

  1. 多謝你有約我拜年呀^^
    如果有平機票,記得通知埋我呀!!!!嘻^^

    回覆刪除
  2. 哈哈, 有得同妳阿仔玩, 一定好開心啦! 打攪晒就真!
    我仲有好多去北海道嘅嘢想到時問妳添啊!

    回覆刪除