2009年9月19日星期六

唔去都對唔住自己

已經係九月中, 思前想後, 十一月究竟去唔去旅行??

近日睇緊曼谷的機票, 忽然間發現 (+ 同個下星期會去 Bangkok 的 friend 講開) CX 做緊 promotion!!!
$990 可以坐 CX 兼且早機去晚機返, 我係咪發緊夢呀???

好想星期日去, 但係已經 full 晒,
唯有星期一飛啦, 不過去唔到翟度翟有D 失望.......

想去 4 日, 點知波比先生話係就去夠 5 日抵D 喎!
驚好快冇晒機位, 同波比先生商量咗一陣就扑搥了!!!

bbk

嘩哈哈哈, 豬氏家庭話唔飛又飛喇~~~
水門雞飯、冬蔭公、大頭蝦、豬手飯..... 等我哋呀!!!

3 則留言:

  1. 你知唔知我真係好想打你呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. haha, Cora 姐冷靜D先!
    妳有暑假放, 我冇喎~ 4月到而家都未放過長假呀~~

    至多我買 Boots 同林真香俾妳啦~ :P

    回覆刪除