2009年9月5日星期六

上學了

等咗咁耐, 終於都返學了, 好緊張又好開心!

尋日收到電話, Department 有人問我可唔可以做 class representative, 真係有趣啊.....
可能因為我工作同 Department 的關係, 所以搵我掛?

好開心可以有伴一齊讀呢科, 一齊搭車一齊放 break 時間好易過~
亦見到有我醫院的 stroke nurse 同 PT 呢~

今日第一堂, 由Program director 的醫生主講, 雖然係似曾相識的 anatomy,
但佢真係講得好清楚好易明白, 我真係俾十個 Excellent 佢!
還記得我們 Year 1 去 Sport Center 上 A&P 的鬼佬鬼婆嘛?
真係上完都唔知上咗乜, 過到簡直係奇蹟~

090501

第一堂是個非常好的開始, 還很期待以後的課堂啊!

2 則留言:

  1. Hey, I am thinking if you could share the notes with me! (you can email me your notes) You know, I think we all should know more about A&P but we don't have much chance to learn before ma! (although it is very likely that I will just save it and never read it!)
    thanks

    回覆刪除
  2. haha, Cora 姐果然係全班最好學嘅同學!
    Share 俾妳冇問題啦, 不過D notes 其實好簡單, 係佢講解得清楚囉~

    回覆刪除