2009年9月16日星期三

放工後不談公事

工作上, 有好多勞氣的事, 都係圍繞住同一個人,
不過同 Ashley 傾開, 發現點解自己返到屋企, 都要諗住煩人的工作事呢?
每日6:30am 至到 7:30 pm 都係為返工而付出的時間, 13 小時還不夠嗎?
煮飯食飯洗碗後, 其實每一日我只有 2 小時的私人時間,
還用來想工作事, 太愚蠢了嗎?
況且我想想想, 人都係唔會變的, 我深信我改不了那懶到 hea 到出汁嘅人,
結論是, 放工後的時間, 放開一點, 我應該會活得開心一點~

不要做個放工還想公事的傻人~ blog 內都唔想再用嚟記D 工作煩事~

我的學業嘛, 呢排 tune 返自己去學習 mode,
有日忽然間搵到中學的成績表, 會問自己點解當年唔再努力D 考多幾個 A,
一個 Master course 相信我一生人只會讀一次,
所以我要好好努力去讀啊~
我唔想到好多年後, 又後悔點解自己唔再努力多D 考好D~


SONY 真係好得, 咁都俾佢諗到

1 則留言: