2009年9月2日星期三

偷得浮生半日閒

今日請咗半日假, 返大學拎 student card,
大學實在太太太大, 一座同另一座又相距得遠, 簡直係個迷宮..... 好複雜......
搭的士司機都唔識兜, 我落咗車仲要問咗幾次人先搵到我想去的 student office
三十幾度露天咁行, 真係曬死!

沿路有人當我係 freshman 喎, 哈哈, 我的 T-shirt 牛仔褲 look 都仲呃得吓人!

好彩, 我所有堂都係喺返醫院上, 唔洗喺呢度再迷路~

拎完學生證, 去了探我最愛的九哥,
睇開我 blog 的朋友都知我舊工作地方附近有呢間好正好正的凍肉店,
所有嘢品質好, 價錢平, 薄利多銷!
嘩, 去到我真係瘋狂掃貨, 買咗成三百蚊嘢, 好開心!
有羊肉、一口牛肉、安格斯牛扒、鰻魚、帶子,
仲有最正的蝦刺身, 寫明係解凍就可以當刺身食, 其實平時D 日本食店都係買呢D 咋~
返屋企打開, 嘩, $78 盒入面多到滿晒嚇死你, 平時D 日本食店真係賺到笑喎!

粱九記

好重好重, 好曬好曬咁行去搭車返屋企, 乜都溶晒咁濟.....

返完屋企再出去, 好開心好開心, 我買咗架單車呀!
其實一路都想買架單車, 夜晚可以陪波比先生, 佢就跑步, 我就踩單車,
上網 info search 後, 去了呢間成輪單車 http://asiabicycle.com/
見佢的摺車算平了, 一去到, 見到有 14"/16"/20" 款, 16" 的似乎算細架,
嘩, 仲要 $580 咋, 比市面的算係平了!!!
試了車, 好 ok 喎, 於是諗都唔洗諗就買了!! YEAH~~~~~~~~
老細仲好好人, 送咗個籃俾我呀~

不過大馬路附近都實在太太太人多車多, 真係好佩服D 人點解可以喺架大旅遊巴隔離照踩?
我都推咗好遠, 去到少人的街道先敢踩咋 (話晒都幾年冇踩過添...)
好彩返屋企的一段路有單車徑, 安全的衝呀, 清風撲面, 好爽呀!!!

My new bicycle

呢部係我人生的第二部單車, 對上一部係小學時的 BMX~
摺埋放屋企都好慳位呀 , 好鍾意呢~
以後大家有機會見到有個村姑喺元朗踩住部紫色單車, 嗰個就係我喇!

My new bicycle

話咁快就煮好今晚餐飯喇,
有西蘭花帶子、燒羊肉粒粒、蝦刺身~ YUMMY~

090204 ]

飯後仲同波比先生一齊落去, 佢跑步我踩單車添~ 好健康~

沒有留言:

發佈留言