2009年9月21日星期一

冇叉電攝影@南生圍

今日放大假休息一天,
尋日同 Ernie 老師 MSN 開, 約佢今日去影相, 近近地選了我屋企隔離的南生圍~

可惜今日冇藍天白雲, 仲天陰陰攪到D 相好暗......
但又好鬼死熱, 熱到不停地流汗.....

搭了五蚊雞的街渡

01a

一過河, 見到成班人拍嘢,
唔係龍友, 竟然係三色台拍緊電視劇, 見到唐詩詠要扮俾狗追,
成班工作人員喺度扮狗叫嚟令隻唐狗吠, 好攪笑!

我們差點成了劇集中的路人甲

10

09

04

01b

行咗都未夠一百米, 我部相機就冇電了, 唔係嘛??? 簡直難以置信!
我明明記得呢粒電係叉滿咗o架喎!!!
我仲諗住「影嗰一陣, 一粒電一定夠啦」, 特登懶醒連後備電都唔帶, 點知......

嗰一刻, 真係有諗過好冇跑返屋企拎過粒電囉, 但最後都冇啦......

不停地閂機開機, 好勉強地影多幾張.....

16

咁就玩完喇.....

影咗個幾鐘, 我哋走時不停行雷, 好彩走得快咋, 走慢少少都俾場雷雨 dup 濕晒呀~~

之後我哋去新元中食咗個 tea, 好開心的傾吓偈!
Ernie 老師就嚟去澳洲 working holiday 了, 羨慕史~




閒日放假真係好舒服, 出街冇人, 唔洗去到邊都迫餐史,
嗰種悠閒的感覺, 先真正係放假~

沒有留言:

發佈留言