2009年9月22日星期二

咁大鑊...



呢一個月其實我已經不停睇醫生,
第一次係持續頭痛, 第二次係腸胃炎, 第三次係耳仔發炎,
今日第四次, 大鑊嘢......

想睇醫院的 staff clinic 要排到星期四先有得睇,
所以去了睇我睇開的私家醫生,
睇咗我的情況, 估唔到醫生會用D 我前兩日上 Master 先學完的 terms 嚟同我講病情.....
醫生:「有冇覺得成身好攰好眼瞓呀?」
我:「哈哈, 我日日都好攰好眼瞓o架啦, 返工點會唔攰.....」

多謝 $300 有7 種藥..... 護士姐姐都笑說:「嘩, 妳好多藥要食喎」
我:「好彩有D 都係需要時服o者」

醫生開咗三日假俾我先, 但我都唔知應唔應該放....
因為我仲行得走得, 但如果唔休息, 又可能會差得好嚴重
驚驚.....

2 則留言:

  1. what? how are u? H1N1???
    take great care and take the rest la! it is not easy to be able to take the rest ga!

    回覆刪除
  2. not H1N1 la, if yes, undoubtedly I have to take rest at home

    but if the disease is getting worse, hospitalization may be needed

    回覆刪除