2009年9月23日星期三

我不愛 sick leave

尋晚想通知我醫院的 i/c 我病了, 問問她我應否上班,
但找不著她, 留言了~

到午夜十二時多她才回覆, 波比先生竟然自行決定幫我聽電話, 汗!!!
這個最喜歡小事化大的傻佬, 一定把我的病情說得很嚴重吧??
而 i/c 則叫我放 sick leave 休息一下啦~

今日起身, 都是太擔心我病人的安排, 還是回醫院一趟~
波比先生常說「醫院沒了我不會倒閉, 返少一日工吧」
是的, 當然不會倒閉, 但是當有人 sick leave,
即是將應該負責的 inpatient workload 都加了在同事身上, 又要安排 outpatients 的改期,
而文員姐姐今個星期又放大假中, 早兩日同事們的工作已有點亂了,
不堪想像我一下了話要放三日 sick leave 會有多大的後果~

於是用了一個早上, 改走了我這三日的 outpatients,
交帶了今日 FEES 的安排, 整理一下自己的東西,
再用 i/c 的人情安排了我去 staff clinic 睇多次醫生~

今日的醫生開了五日藥俾我,
政府醫院一大特色, 就係D 藥好似唔洗錢咁, 一大包一大包的俾你~

med2

最重要嗰隻藥, 一日要食5 次! 多年睇醫生經驗都未試過咁食藥法!
仲要食晒 5 日藥.......

med

好彩, 有波比先生買的甜品平衡一下~

杏仁豆腐

2 則留言:

  1. take care and get well soon ar!!
    drink more and sleep more.. hee~

    回覆刪除
  2. Thank you ar~~ I am sleeping and sleeping all the day.

    回覆刪除