2009年9月8日星期二

你想點過?

我讀的 Master course 上一屆同學話係冇 textbook, 淨係溫 handout 就夠,
不過當然咁只係可以 pass 啦, 因為要攞高分係要識答埋D 課外嘢先得!

上完第一堂, 好多人都追問 Prof. 有冇 reference book 介紹,
佢開頭都話冇 , 但可能太多勤力同學問, 所以佢今日忽然間又出咗個 e-mail recommend 咗一本書~
上晒兩間大學的 library website 睇, 全部都俾人借晒......
好彩可以 hold, 不過兩間都係要去 Medical Library pick up~

波比先生叫我買, 我話: 吓, 呢本書係一科咋喎? 唔係成個課程喎, 科科都買好唔掂喎
佢: 嘻, 我讀 Master 時係一科買一本o架喎
我: 車, 讀完咪而家放晒喺我頭上面個書架唔知做乜咁囉 (你讀完之後邊會拎返出嚟睇?)

沒有留言:

發佈留言