2014年1月11日星期六

[愛跑步] 再訓練

星期六, 美好的藍天, 又是跑跑步的日子~

長跑班的阿 Sir 又在天水圍運動場開班, 波比同一眾同學就唔俾錢去黐堂上,
我實在覺得不好意思, 又唔鍾意做那些基礎訓練, 所以還是自己跑吓圈~

今日再練多一次 interval, 迫自己要 1 分鐘跑 200米, 咁嘅話我就可以大概五分鐘號到一公里,
但其實是好辛苦的, 最後還是要1 分鐘多少少先得~

有個伯伯都是在跑圈, 雖然他沒有一身前圍的裝備, 但就是跑得很快,
5min/km 是我的極速, 跑 1km 就喘得一定要停,
佢呢可以以呢個速度連續不停的跑, 跑咗成個鐘........
人不可以貌相....... 當波比成日又買衫又買鞋的時候, 我總會話「肯亞嗰D 世界冠軍乜裝備都唔洗就跑得咁快」
我總覺得練習緊要過一雙千幾蚊的跑鞋~

近月練習時見到唔少小朋友, 年青人, 滿身閃亮的裝備,
十歲都未已有一條 2XU (成千蚊的壓力跑褲)....... 莫不令我們驚嘆~


IMAG2517


練習完畢, 多謝跑友的順風車, 直接車到我哋去安娜餐廳,
立即有一頓豐富的牛扒午餐吃, 太美好!!

跑友好攪笑, 偷偷地幫從沒有跑步的老婆報了渣打半馬......想他的老婆那天無意中發現時, 一定氣得哭笑不得~
所以跑友太太就都參加了今期的長跑班作準備,
希望她也找到跑步的樂趣, 尤其是與另一半一起跑, 一起研究談論跑步的樂趣~

今日拎了我架呠呠車去做檢查, 要讚吓大昌行超好的服務,
我本以為是檢查零件以矣, 點知竟然幫埋我全車清潔, 取車時成架車簡直是反晒光, 好好好靚仔啊!
新年前攪掂了, 太好喇~

沒有留言:

發佈留言