2014年1月6日星期一

[愛跑步] 2014 美津濃半馬

2014年第一個長跑賽,1月5日舉行了,
波比還游說到師弟妹一同參加 (其實是昆人入局, 因為這賽道實在是太辛苦了。。。)

前一晚,心情太緊張,尤其是好擔心去到冇位泊車,攪到瞓唔著,又不停醒。。。
愈想迫自己瞓,就是更加的瞓唔著 :(
最後,瞓唔夠四小時就起身, 真係近幾年瞓得最少的一晚.....
5am 就要出車, 5:40am 去到大美督的停車場,還有唔少位,泊咗個單邊位,好彩師弟都快到,可以泊埋我哋隔離
兩架車排排坐,打開車窗吹吓水,拉吓筋,等待的兩小時也不算太難過

IMAG2505

起跑前見到好靚的太陽,大家都精神奕奕,準備好接受挑戰!

IMG-20140105-WA0007

7:45am 起跑,今次乜都冇帶,冇相睇
先是近 400m的大上斜,唔好急慢慢上,因為之後還有無盡的上上落落。。。
很高興,第一條斜路我真的跑了上去,沒有斷氣要變行路

再來了,又是上,上到最高的百多米
今日天朗氣清,跑道兩旁有紅葉黃葉,構成超美的風景,
如果不是參加這些跑賽,不會封路讓你走在上面,看到那麼美的景色

05

過了5km 就開始一路落斜,不過很怕傷膝頭,沒有衝落去喇
落斜慳力開心嘛? 不是啦!落幾多即係一陣上返幾多,看似令人興奮的落斜,其實愈跑就愈心寒。。。

到了折返點,是魚塘和小村莊
哈哈,有個小巴站,有人會想上車嘛?

好了,折返即是上返長命斜,真係好長好長。。。
但一步一步,也跑過了!
開始過 10km, 仲有一半,逐公里的倒數
其實左腳踭跑到 14km 開始有啲痛,唯有小心啲唔好氹咁大力
約 17km 是回到起點,但要跑多 4km 的大美督堤壩
那是條好像望不到盡頭的長堤壩,跑跑吓仲發現有好多,真係超多的飛蟲撲面而來,張開口呼吸的波比先生話自己食咗唔少,佢成面成頭成身有幾十隻飛蟲的屍體,超恐怖!!!!

最後 1km, 其實都真係冇乜力喇,
但見住差不多兩個鐘,唯有盡力衝埋佢!!!

06

最後呢,個人時間 1hr58min 完成,好開心,能夠在目標的兩小時內完成,仲除了飲水就冇停過!
以前的我,上少少斜都累得半死,今天的我已進步了!


map

波比先生 1hr35min, 師弟是 1hr 59min,
沒有練習的師妹,也限時內完成,大家也都滿意自己的時間啊!

03


後記, 今日波比先生話我聽, 原來由吹哨子起計, 兩小時內完成的女仔會有獎狀,
但我開頭塞人遲了分幾鍾先起步, 而家咁計係兩小時十幾秒, 冇獎....... O 晒咀.......

不過波比為咗獎勵老婆, 放工去買了 Amanda 的 cake,
不過我其實食三蚊個蛋撻就仲開心啦~

08

沒有留言:

發佈留言