2013年5月31日星期五

一聲 Thank You

今個月帶完兩個大學的實習學生,
我知, 我是個完美型人, 跟著我都幾 harsh o架.......
但我嘅 harsh, 都係想佢哋學到嘢, 唔好第時出嚟好似某D 人咁做行內嘅垃圾o者~
到最後一日的實習, 我還不停將「咁樣會肥你o架」掛在口邊, 不過只是嚇嚇佢哋做好D,
最後還是給了他們一個 pass~ (Pass 唔到可能會升唔到班啊)

我一路還是建立了個嚴肅認真 +/- 惡的 image,
沒想到一天返工, 在 mail box 收到其中男學生寄來的 Thank You card~
這些學生仔的 Thank You 實在令人心甜, 也好證明了我努力的教, 幫佢哋改嘢改到好夜, 都還是值得的~
這個年代 , 有人會特登走去書店挑選一張卡, 寫好再寄俾你, 實在是一種福氣~

07

沒有留言:

發佈留言