2013年5月5日星期日

[豬車主人] 失驚無神旺角之行

今日真係嚇餐死呀, 我下晏瞓醒晏覺, 忽然間諗吓諗吓, 驚覺星期三上午要開 team meeting, 但我又好似 book 滿咗成朝門診!! 
真係死喇, 我而家星期一/五又唔係返大醫院, 所以聽日攪唔到改期,
我亦都絕對唔敢遙控我個 clerk 幫我改, 因為佢真係得罪人多稱呼人少,
咁急先改期, 一陣遇著D 唔好相與嘅病人就真係好大鑊喇!!!

所以, 我用十分鐘就出門口, 飛車返醫院攪掂佢!!
好彩, 星期日公路唔多車, 安全高速地 35分鐘返到去!
唉, 算係攪掂咗喇!

但又一大挑戰, 就係要揸車出旺角, 如果唔係今晚 book 咗枱食母親節飯, 我又揸咗架車出去, 我諗我呢世都唔會揸車出旺角!
好彩有波比先生同行, 幫我睇定朗豪坊的停車場都唔算難泊, 就出發去啦,
點知, 又俾 google map 老點, 開機時明明 plan 咗行 A 路, 點知行行吓佢又 auto 轉咗教行 B 路,
攪到我又完全冇心理準備之下, 去了一個又係呢世都唔會無啦啦揸車去的地區 >.<
D 貨 van 佬真係黐線, 行我後面, 一齊打左燈 cut 線, 佢 cut 得我快少少, 就踩油去唔俾我 cut 仲 bu 我, 真係冇咩事唔好出九龍
好彩, 後來都順順利利入到朗豪坊了~

我們去了八月軒食飯, 其實係高級版美心, 食物很精緻, 不過我係覺得好多餸都過鹹.....
最後點了很招牌的拿破倫, 係呀, 呢度係中菜食店, 但有好多西式甜品, 
同D 老人家嚟, 食到D 平時佢哋冇機會食的甜品, 都幾好啊!

IMAG1230

講吓我樽酵素仔仔, 今日 Day5, 好多泡泡呀,
開一開俾佢吸吓新鮮空氣, 好勁酒味呢!

P1200754

沒有留言:

發佈留言