2013年5月30日星期四

[愛美食] Berliner 吹水之夜

我工作的地方, 愈來愈不是人工作的, 除非我接受到將自己變到日日蛇王偷懶,
有人自己冇料到, 又偷懶唔睇症, 最抵死是佢應該有思覺失調, 明明嗰個鐘數都冇約到病人, 自己喺度嗌咪「扮工」, 黐線!!! 一係就 clinic 有鬼!
自己做錯嘢就唔認, 一發覺其他人做錯嘢就小題大造~
又有人做事求其, 然後長期同人嘻嘻哈哈~
我們反映了不滿, 在上位的就得過且過, 因為佢都奈D perm 咗炒唔到嘅人唔何~
我投訴某同事睇 case 亂嚟, 乜都唔識又扮識睇, 要老細跟跟, 因為擔心D 病人咁樣俾佢教飛, 仲要係 BB 仔...... 點知..........老細聽完又冇咗件事,
我們每一次的反映, 都只是浪費自己時間去打 email

我們幾個「正常人」就日日做到死, 日日執佢哋D 手尾, 佢哋蛇王冇睇的症, 我哋覺得個病人係無辜就自己硬食幫佢睇埋,
然後發現, 再係咁都唔係辨法, 佢哋懶, 我哋幫佢做返, 唔會有大問題出, 老細唔會正視D 人嘅問題
所以, 係呢個環境迫著我們要學做衰人嗎?
今晚我們食飯研究咗好耐, 你努力做嘢, 對病人好, 冇人識欣賞,
相反有D 人識做門面功夫, 就可以呃晒所有無知的病人同其他專業人士, 呢個世界原來就係咁~

心態的轉變, 可能對自己還好, 唔洗日日返工覺得咁大壓力, 一個人的勤力係冇用嘅.....
最終睇吓幾時爆煲啦, 長假期前我都唔會同你趕睇晒D case o架喇,
如果有咁嘅一日, 一切都係有D 人一手造成的!

原來, 一D 「正常人」喺呢D 做又36唔做又36的地方, 真係要好好學習做「不正常人」

今晚上完堂, 同師妹食生日飯, 去了一路都想試的 Berliner ,
這裡的德國豬手真係稱得上我食過最最最好食的!! 個皮脆到冇朋友, D 肉又勁勁勁嫩喎, 真係唔夠喉!! 仲有人幫你切埋, good!
(忽然想起上次去金壘餐廳吃了又貴又唔好食的....)

02

個德國腸拼盤又係好唔錯, 腸仔很 juicy~
叫了個成日睇 TLC 台見到美國有的薄炸豬扒, 不過味道其實冇乜特別~
男人們叫了四杯啤酒, 對得好開心~

01

叫了個 crumble 甜品, 嘩..... 太太太甜了....... just for fun~

03

呢度最好係可以儲 asiamiles 呀, 唔知點解佢仲因為有 Asiamiles 會員卡, 其中一杯啤酒免費了~ Good~

沒有留言:

發佈留言