2013年5月3日星期五

[愛健康食物] 豆漿麥皮

Day 3 的水果酵素, 嘩, 多咗好多汁, D 水果就跌晒落嚟,
仲有好多泡泡, 是酵素呼吸產生的, 應該今次都 ok 成功喎! :D

IMAG0503

一個人的晚餐, 如何吃得健康?
自從上次俾 body check 的護士話完, 我有認真諗過自己的早餐洗唔洗改一改~
一向我都係食麵包 + 醬, 但護士一口就話咁唔得, 除了 carbohydrate 其實冇營養, 咁佢都啱嘅,
一日得三餐, 但要食夠不同的營養素, 其實好頭痕......
護士叫我食包都要夾三種唔同顏色的蔬菜, 但晨早樓樓, 我真係唔多想食菜.......
轉而睇睇其他都有營養的食物~

其實波比朝朝都食麥皮, 但我又嫌麥皮食完好快肚餓,
一輪研究之後, 發覺動動腦筋, 都可以整到好味又飽肚的麥皮~

今晚我就用豆漿去整麥皮, 再加入烘得香香脆脆的杏仁片、合桃粒, 仲有亞麻籽,
再加入幾粒黑朱古力攪勻, 就成了健康又好味, 含多元營養的麥皮了,
味道唔錯o架, 會試試用佢嚟做早餐先!

P1200732

沒有留言:

發佈留言