2012年9月23日星期日

我們做車主了!!! 日產 Note 2013~

哈哈, 真係好開心呀, 我們榮升車主了!!

呢個頭年仲喺度睇緊樓, 但D 樓升到癲咗, 癲到冇乜可能換到近D 返工,
再者, 睇二手樓時, 發現買三四百萬的樓, 淨係厘印費都要 $8-9 萬, 仲有買賣各幾萬經紀佣金,
加加埋埋都十幾萬, 買樓愈來愈覺得唔抵同冇可能.....

當近幾星期不停地因為返 rehab 醫院搭唔到車攪到好忟,
去西貢行山又要六點幾起身, 同埋塞車走唔到, 就覺得係咪應該買架車了!

其實都諗咗好一段時間, 冇車的生活當然唔係唔得, 但搭車返工真係用得太多時間了,
而養車其實都真係唔平o架, 一個月三四千都要, 我返4 日的 acute 醫院又唔洗旨意有車位, 都係返 rehab 醫院嗰日先會揸, 所以計來計去都好似唔化算......
成日諗, 養車的錢, 其實夠我一年去幾次旅行~

不過, 近來又再諗諗諗, 考慮平時的方便程度, 最後還是認真的睇睇~
睇過 Honda Jazz, Toyota Yaris, Nissan March, 無意中發現 Nissan 今個月新出架 2013 年版 Note,
睇過晒 Specification 都好唔錯,
http://orientaldaily.on.cc/cnt/lifestyle/20120922/00302_001.html
最正係內籠非常大, 後座都坐得好舒服, 又好慳油,
今日特登去咗屯門睇 road show, 新車包埋晒音響防盜, 真係安心好多
Sales 仲俾咗少少優惠, 我同波比先生坐低諗諗, 又打電話去問問師弟意見,
最後, 拍板了!!

01

應該12月頭可以攞車, 真係好緊張呀!!
已經諗定晒要揸車去邊度玩~
不過返到嚟睇睇屋苑的車位, 大鑊, 點解咁 full 嘅........ 聽聞近來好似冇得租, 要 on waiting list
唉, 係就閉喇, 有車冇位?? 聽日管理處開工要快D 打去問吓先!

3 則留言:

  1. 先恭喜做車主
    我也買左灰色10尾取車,還有一個網上朋友也是灰色,你們買了什麼顏色呢?
    我住元朗而網上朋友住天水圍,取車後有機會出來交流下對新車的心得。

    回覆刪除
  2. 嘩,你咁快攞車,恭喜恭喜!遲D可以請教吓你!
    你本身揸開車嗎?我個牌雪藏咗幾年,家吓要補吓鐘先敢揸...

    回覆刪除
  3. 我同你一樣雪左幾年車但自己有揸開電單車所以路面經驗足夠,而未買這車新車前已經借左親戚的車楂左差不多一年,所以現在唔怕整花部新車
    取車後可以在(香港討論區找我在討論區的網名是[an400ssi])

    回覆刪除