2012年9月30日星期日

[愛跑步] 超正大棠山路~

早兩日提過, 波比先生咪約咗賣車位俾我哋的鄰居去跑步嘅,
今日我 5am 就失眠, 於是一齊去湊熱鬧
鄰居揸車車我哋去大棠, 熱完身就起步, 佢哋來回跑 18km,
我今日就仲好攰, 獨個兒行山, 約好時間見

02

原來呢度就係麥里浩徑同埋大棠自然教育徑的部分, 小學中學好似嚟過燒嘢食

03

一個人行, 播著李克勤同吳克群, 吹吹秋風, 聽聽雀仔叫, 寫意到爆!

04

05

原來呢度有好多紅葉, 過一兩個月一定好靚, 到時自己有車, 揸嚟都好方便

06

行到呢度, 見到呢個牌就向青山公路方向行, 波比先生佢哋的折返點原來在大欖,
wow, 元朗到大欖!

08

這裡附近就是大欖水塘

09

10

11

我七點幾開始行, 已經見到好多人回程緊, 勁, 真係晨運!
大家說一聲早晨, 打破了香港人的 cool 性情~
仲見到唔少人練跑, 又見到好多人踩越野單車, 原來呢度係越野單車熱門路線
又見到好多人放狗, 仲見到兩隻馬騮仔添~~

返到起點, 很舒服的行了 9.5km, 遠望到全元朗的景色, 很壯觀
呢度空氣超好, 行山跑步都真係好正呀!! 必定要再嚟呀, 有車真係好方便呢, 可以去好多未去過的香港地方了!

12

沒有留言:

發佈留言