2012年9月28日星期五

車位成交了!

呢幾日腸胃炎, 又痾又作嘔發燒........
難為了老公要陪老婆食粥餐.....

本來前晚約了賣車位的主人傾價, 我病到落唔到床冇去了, 由波比做代表,
好攪笑, 波比先生就咁就識咗個跑步朋友! 原來呢個賣家都係跑友, 仲係好勁跑全馬的!
車位在合理價位成交了, 我們好開心, 安樂晒,
相信賣家都好慶幸找到我們這個買家, 因為佢要搬, 個車位都急住放同埋套現, 而且我哋又唔趕住用個車位, 即使賣了俾我哋, 我哋都容許佢用多幾日直至佢 ready 搬走,
真係一個皆大歡喜的成交!

最攪笑賣家仲問我哋有冇興趣買佢八百幾呎的單位,
哈...... 如果前幾日中咗一億就會囉~

然後佢仲約波比先生星期日去跑步, 係揸車車佢去附近好靚的郊區跑, 有車真係方便啊!
希望我哋有車之後, 可以揸去D 好靚嘅地方跑步啦~ :D

十一月開始我就會搵師傅補鐘操車, 哈哈, 住元朗的朋友小心!

沒有留言:

發佈留言