2012年9月3日星期一

[愛住家菜] 鹽焗雞

上次整鹽焗雞, 因為用了雪藏雞, 味道肉質唔多掂,
今次醒目了, 用冰鮮雞, 醃過夜, 配埋薑蔥一齊焗, 夠晒入味同好味呀!
仲配埋辣辣雞飯醬, so good~~

01

煮多了, 聽日醒個飯盒俾師兄食啦,
我D 同事日日食 canteen 都真係好慘吓, 買完個飯都用了 20 分鐘,
仲要成日乜都賣晒, 唔賣晒都好難食, 蒸餸就成兜油, 肉就變了骨呀、頭頭尾尾呀, 菜都冇條,
食足幾十年的話, 真係唔慌唔高血脂高膽固醇大腸癌了!!!

見師兄平時都算好好人, 我病得好犀利嗰次, 佢幫我睇晒D 隔離病房嘅傳染病 case,
佢唔會好似某人咁卸膊偷懶, 有人成日請病假的時候, 成個 clinic 就係我哋撐住了~
有時又知我趕住走幫我鎖門, 所以都算唔話得, 益吓佢啦~

沒有留言:

發佈留言