2011年12月26日星期一

聖誕派對- 我的 U-mate + 大學老師篇

今日繼續 gathering, 約了我的大學同學又去探 B, 很開心很齊人呀!!!
哈哈哈, 我還是第一次在日頭打邊爐, 一路食一路傾吓偈, 不亦樂乎!
同學間又有喜訊了, 可喜可賀~

122603

還很多謝朋友準備的生日蛋糕, 我們中有 4 個十二月的壽星女呢!

122604

如果唔係要趕下場, 實在很想留多陣傾多陣!
下場就是去大學老師屋企, 除了我同波比, 還有我醫院的師兄同事, 佢咁啱又係大學老師的下屆師弟, 所以大家都識, 就一齊去喇~
哈哈, 又是很開心的 gathering, 大學老師同我一樣, 好鍾意整麵包, 日日都整那種,
又同我哋一樣, 剛買了部咖啡機, 於是就一齊研究沖咖啡同埋整嘢食,
由兩點幾整到七點喇, 老師整咗好多食物, 樣樣都好健康少鹽無添加, 勁!!

122607

122608

老師每次都係好關心我幾時生仔同埋男同事有冇拖拍, 哈哈~
見到一家四口的 family, 實在很溫馨, 這完完全全就是有一個家的感覺, 同二人世界又好唔同呢~
很欣賞老師的教女方法, 沒有谷佢哋學十樣嘢, 樣樣都要俾佢哋自己做, 唔好令佢哋變港童~

老師雖然已經係一間診所的老細, 自己都有做 case, 但佢同我有D 想法都好似,
就係當自己到四五十歲的時候, 真係好難仲坐住張矮櫈仔做 case 咁做到退休
我同老師傾到 Career 問題, 究竟應該短視的轉返一份人工高的工作?
還是長遠點看, 人工低但是做得長的工作? 實在很難選擇~
我諗好大個問題就是取決於預算的退休年齡, 會唔會想轉 part-time 等因素, 實在是很難計的一條數~

沒有留言:

發佈留言