2011年12月11日星期日

星期日煮好餸

今日得 8 度, 晨早起身去睇波比跑步比賽,
這次在上水跑 15km, 只是這樣的天氣, 令我覺得所有有出席的跑手已經很毅力可嘉!
我已經遲咗去, 都食咗半個鐘頭風, 吹到雙手都冇晒感覺~
下星期還有石崗 10km, 希望暖返DD~
我的腳傷也算好了很多, 未來幾日應該可以跑返喇~

近來師奶仔最喜歡的事, 就係睇 MAY 姐有請, 
之前都有在書店睇過 MAY 姐的三本烹飪書, 不過好多菜色都幾複雜同埋要好多時間去整,
唔太啱我平常半小時煮好餐飯的速度,
但近來教的菜色有d 幾簡單, 好多都想試試整呀! 希望工作可以冇咁忙啦~

呢個冬陰公係跟 MAY 姐的方法, 爆香了蝦頭用來餚個湯底,
我放在真空煲由佢煲了兩個鐘, 再加上同事從 Cambodia 帶回來的香料,
一試味, 真係好好味!!! 好味過我之前煮的兩次呢! 酸辣香得宜!
除咗食冇嘢叻的波比先生, 令我靈機一觸煮個粉絲, 加入酸酸辣辣的湯中同吃, 正呀~

121104

還有孜然羊架呀~ 今次買的羊架好正, 好夠嫩! 波比大讚好好味~
之前次次都係喺佳寶買, 質素原來好唔得呀~
後面還有我超鍾意食的炸薯皮, 太豐富的晚餐~ :p

121103

沒有留言:

發佈留言