2011年12月25日星期日

聖誕派對- 波比 U-mate 篇

Yeah yeah yeah, 聖誕正日, 開 party!!!!

上年選址在我們家, 今年就去了其中一位朋友家,
朋友們邀請我下廚, 實在多得大家賞面, 好彩冇失禮!

我們 2pm 出發, 帶了4 大袋食物同調味料去,
打了八圈牌, 我就開始煮呀煮~

這個迷迭香慢煮雞腿是跟電視學的, 我之前都諗唔到一隻留皮的雞脾, 點先可以令醃料入味,
原來是可以輕輕分開皮肉, 把已炒香調好的調味料塞入去, 有塊皮包住, 調味料唔會漏, 把雞醃得好入味呀!!!
煲底墊了加拿大薯仔、蘿蔔、洋蔥, 煮雞時滲出了雞汁, 把配菜加上鮮味~

122504

因為有一個朋懷孕, 我們帶來的所有海鮮刺身佢都唔食得..........
所以特地準備多一個熱盤, 是日式牛肉鍋, 因為是臨時加的, 叫了波比先生去樓下街市買材料 (老婆掛住打牌), 點知就出事了!
波比買了超多的份量, 每種食物都是我計劃中的兩倍份量, O 晒咀!!!
有牛肉、金菇、豆腐, 簡單又健康呀, 不過我未煮過咁多人咁大煲,實在唔識點計調味料的份量,
第一煲淡咗 D D, 第二煲會濃味返D~

122503

還有尋日醃定的孜然羊架~

122505

我們從屋企對面的日本批發店, 帶來了很多日式食物, 有三文魚、生蠔、毛蟹、海膽、帶子、玻璃蝦、翡翠螺、味付八爪魚等等, super tasty!!!

122502

有朋友好識食, 生蠔變焗蠔 (不過冇影相呀), 我加了蒜蓉、煙肉、車打芝士去焗, 哈, 唔知好冇味喇~ 因為我嗰隻係生食~

122501

最後甜品時間, 有朋友買了超大粒超甜的美國士多啤梨呀, 真係好好食!
仲有幫我同波比先生慶祝生日, 好好味的 COVA 什果蛋糕, 多謝晒大家~

122506

沒有留言:

發佈留言