2011年12月19日星期一

檢討

話說大學找了我同幾個同事幫手做 part-time research,
我們初步答應了後, 有人事部的人聯絡我們講返個價,
我一聽到個價, O 晒咀, 少得可憐...... 甚至我覺得少得有點侮辱囉!
我想話, 我不如去做補習, 都分分鐘高人工過佢, 但佢而家係要 professional service 啊!
我心中暗叫:「黐線!」
我第一個反應係唔簽, 等我諗諗先~ 同幾個同事傾起, 真係有點火滾!

個價係點計? 似乎係用我哋人工除返個 hourly rate~
係, 我都知我係廉價勞工...........
我今日忽然覺得, 自己應該要檢討吓, 我係咪時候應該轉返份人工高D 嘅工?
我每日做緊嘅嘢, 同多我兩萬蚊人工嘅同事一樣, 我做咁多, 為乜呢?
常有朋友問: 妳點解唔自己出來做呢? 好賺好多喎!
我都真係要諗諗呢個問題~ 其實出嚟每日做兩三個 private case, 都好過我而家嘅人工......
不過當然客源, 又係一個問題~

今日上午去一間醫院, 下午返自己醫院, 睇了 19 個 case, 就係咁辛苦都唔知為乜?!

唉, 講吓整麵包會開心D!
尋日身痕, 又整手搓包, 加了斑蘭油整斑蘭麵包, 不過冇加椰汁, 怕麵糰丸濕呀, 所以其實有色無味

121812

切小件後, 壓平, 灑上可可粉同杏仁, 捲起切開, 再放到戚風模中第二次發酵

121813

焗起了~ 這次又很軟熟啊~ 不過味道不太夠~

121810

反而整了個雙重芝士包好滿意,
上面有 parmesan cheese, 入面有 cheddar cheese, 又香又軟少咸, 造早餐好開心~

121811

沒有留言:

發佈留言