2011年12月17日星期六

2012 年的旅遊大計 x 超正「魂」拉麵

嘻嘻, 話咁快就年尾, 又係時候 plan 吓來年的行程
似乎成了習慣, 我們會在 3 月, 6月, 10-11月去旅行
看看左邊! 我們 3 月的結婚五週年之旅已經成行了~
我當然又想去日本, 但啱啱去完, d Yen 真係貴到唔係講笑.......
暫時唔想又出血, 唯有去個東南亞之旅,
睇來睇來, 不如去沙巴o丫, 見小婉子講得咁正! 於是訂機票訂酒店都順利完成了~
諗起有海鮮食就興奮了!

6月未定, 不過應該係九州/ 北海道, 睇吓邊度的機票平,
11月就去台灣, 希望報到太魯閣馬拉松, 再去花見幸福探吓小動物~

今日難得我又出城, 去了銅鑼灣,
多謝搵食能手的介紹, 我們去試了一間新開的日本拉麵店「魂」,
那是日本人師傅, 店內只有十多個座位, 好彩我們到時剛好有兩個位,
每個位有一塊板隔住, 即刻令人想起日本的一蘭拉麵!
同一蘭一樣, 有張紙俾你剔, 拉麵的軟硬, 湯底的濃淡, 都可以自選~
日本人師傅煮麵的手勢, 同我哋喺日本見到的真的一樣

好了, 我的豚骨拉麵, 嘩~~~~ 我選了濃味湯底, 唔算油但味道十分好, 真係同喺日本食的味道一樣,
叉燒唔肥, 合乎健康! 最正係那味付玉子, 超溏心, 比我們在日本吃過的有過之而無不及!
我俾 98分!

121701

波比叫了「太極」, 是有黑黑的墨魚汁,
仲有見唔見到有舊好似 ssssssss 的東西, 上面有D 金泊?
那是蟹膏啊, 嘩, 唔係講笑, 超濃蟹味, 同平時喺板x壽司食到的簡直是兩回事, 之前我從來唔覺得那些所謂蟹膏有咩味囉............
這餐拉麵, 非常之滿意

121702

隔離有一家人, 小朋友吃完一碗唔肯走, 嚷著要吃多一碗,
那父母不知道日本的替玉(加麵)係要留返湯底的, 已把湯喝完, 但又似乎唔想俾正價要多一碗拉麵,
於是用職員講就咁俾麵個小朋友, 唔洗湯都 ok,
點知老闆超好人, 煮好了一碗麵, 有湯, 還送多半隻溏心蛋俾小朋友,
這些就是日本人的好心嘛! 香港人呢...........

晚上, 再同屋企人食飯, 客家好廚的梅菜扣肉太好吃了, 又唔算太多肥膏呀, 攪到我食咗好多飯呢! 肥!!!

121703

沒有留言:

發佈留言