2011年12月3日星期六

老公生日快樂 - 榛子脆脆斑蘭戚風蛋糕

今日才是老公的生日, 不過佢有好朋友結婚佢要做兄弟, 所以全日都冇得一齊過~

今日呀, 我都好多嘢做, 整理尋日D 相啦, 幫成個衣櫃換季啦, 執屋啦,
去咗門診洗傷口, 傷得最深嗰個位, 流膿流咗三日都未停過, 不過算係少咗D,
我去俾姑娘睇睇, 主要想知道個傷口有冇問題, 點解咁多日都未停, 好彩姑娘話個傷口而家都算乾淨, 應該會慢慢停
其實..... 出去呢D 門診洗, 同我自己洗真係冇乜分別........

今年想第一次整生日蛋糕俾波比先生, 之前睇過唔同的蛋糕班, 款式都唔太合心水,
於是一路諗住整佢鍾意食的芝士蛋糕, 點知尋日已經食過了~ 諗嚟諗去都唔知整乜好.........
今朝忽然間諗, 不如整斑蘭蛋糕? 唔, 不過又要買個戚風模, 真係冇地方擺....
好彩, 俾我搵到原來可以淨係買中間嗰條柱o架, 拼落我個 7" 模啱啱好

我是跟 Christine 的食譜去做, 佢的食譜好好呀, 簡單清楚易明, 同埋成功率好高!
http://www.christinesrecipes.com/2009/06/pandan-chiffon-cake.html
今次打蛋白, 係好難得地打得成功!!!

120301

焗焗吓, 先發現我睇漏咗要落油.............. 大鑊..............
個模又要冇掃油, 史喇,一陣都唔知點甩模..........
焗好了, 焗的時候脹到差不多雙倍咁高, 不過出爐後唔洗十秒就平返~
我有睇過人問唔用戚風模得唔得, 我諗真係唔得o架,
如果冇咗中間條柱, 佢一鬆弛返就會中心下陷了, 而家都係有條柱撐住咋~

120302

甩模過程實在艱鉅, 因為係一個完全冇油的蛋糕........
已經非常好彩, 冇甩到嚴重一忽忽~
上面塗了榛子脆脆, 榛子脆脆斑蘭戚風蛋糕完成了!!!
wow, 好似好好味, 但係我仲未食得呀, 要等波比返嚟先食得~
我試了另外焗的一小杯, 味道唔錯呀, 不過完全冇油, 當然少咗D D 香味~

bday cake

已踏入 12月4日的 1am, 波比回來了, 一同切蛋糕, 這是專屬他的私人蛋糕啊!

120304

蛋糕的質地很軟綿綿, 似乎落唔落嗰三羹油都沒有太大影響~
很香的椰汁及斑蘭香味啊, 好正呀~~
面頭那些榛子脆脆都係為靚而落, 因此都幾甜, 有點蓋過了蛋糕本身的味道, 但都係好好食的, 似食緊金莎~

120305

這是我第一次造生日蛋糕給波比先生呀, 嘻嘻~
希望以後每年也造一個~

沒有留言:

發佈留言