2011年4月30日星期六

Wii Fit 功能大發掘

今日算乖地在家做 Powerpoint, 那是我六月份要去 Master Course 講書的 ppt,
其實真係好緊張, 內容要精確, 要 comprehensive, 又要希望唔好令大家瞓著,
1.5 小時的堂, 準備得不容易!

整完 ppt, 還要出 5 條考試的題目,
嘩哈哈, 好似好好玩! 放心, 我都唔會出得太難的~
讀書是求知識, 我只希望我的課堂後, 令大家有點得著, 令到對病人有更好的了解同關顧~
一個考試一百分, 但對病人冷漠不尊重的醫護人員, 我覺得是沒用的

近來發覺自己肥咗好多, 冇呃你的, 雖然你哋個個見到我都問: 點解見你 facebook 食咁多嘢都唔肥?
其實那是假象!!!!! 我肥在下半身, 腰 pat 腿不停橫向發展,
著稍貼身的長褲時, 褲管被蘿蔔小腿啜住了, 那感覺實在太恐怖!!!

怪自己吃得太多自己煮的餸吧,
又怪晚上飯後總吃太多甜品零食吧,
波比先生一星期買兩三次雪糕糖水俾我 (住元朗的福利!), 今晚又食紅豆沙了, 上星期有次半夜食榴槤飄香.....
點會唔肥...........

Ice cream

於是又開始做吓運動, 由三月中開始因為忙讀書, 所以沒有跑步,
星期一放假時去跑跑, 嘩, 完全不在狀態得過份, 未夠 1km 已氣喘得好辛苦, 史喇.........
之後完全是半行半跑的完成了 5km 的路程 (不過隨即去了酒店食 buffet...)

沒有外出跑步又想做做運動, 於是從梳化底執返那部封塵已久的 Wii Fit 出嚟,
好努力地做了三十分鐘的運動

01

這個繁體中文版的 Wii Fit Plus, 玩了不到兩三次呀......
手多多按入去不同的 Menu 看看, e~~~ 好攪笑呀, 原來有D pre-set 咗的運動 program 幫你達至特殊功效!
嘩~~~ 提臀、上臂緊實、收腰  ---> 我都好需要囉!!

02

於是跟著 program 又做了一 round , 哈哈, 好玩~~

03

做運動實在很需要恆心, 自問是一個沒恆心的人啊......
眼看波比先生由一個 180磅的大肥仔, 減到去得返 14x 磅,
呢期仲練緊老鼠仔同六舊朱古力, 又真係有D 成果, 真係有點慚愧..........

沒有留言:

發佈留言