2011年4月21日星期四

復活友聚

Yeah~~ 放復活節假了!!!
第一個慶祝活動, 就係同 U-mates gathering!
其實都係今個月先約, 估唔到約到咁多人, 有D 朋友都好耐冇見添, 真係好開心呀~~~

042103

話咁快, 畢咗業愈來愈多年了,
我們 gathering 的話題都不斷轉變中,
開始講到生仔這個環節, 要生的話, 都係時候了嘛~
再過多幾年, 會變成 BB gathering 嗎? :P

當要為將來打算,  近來認真都睇吓醫院附近D 樓, 但這個瘋狂的樓市實在升得太快,
今日打去 agent 問吓: 「唔該我想問吓 xx 屋苑而家有冇 3.3m budget 嘅單位呀?」
Hard sell 的 agent:「呢排 D 單位好搶手呀, 上星期先又賣咗幾間, 而家去到 3.5-3.7m 喇 (即是呎價 $7000), 妳知啦, 政府打擊樓市又冇效, D 息口又低, D 錢又貶值, 人人都趕住入市, 所以真係剩返好少靚單位咋」(講到唔買就走寶咁, 聽完真係要好擔心係咪入市入得太遲咁.............)
我:「咁呀, 咁 yy 屋苑又有咩盤?」
Agent: 「yy 屋苑都好少 3.3m 呀 (呎價 $6000), 有一間嘅, 不過都係低層, 但裝修得幾好架」
我:「咁呀...... 我再諗諗先, 唔該晒」

以上都係講緊五百幾呎的單位,
呎價 $7000, 我覺得買到當年般咸道一帶的老牌港島豪宅,
點解只係平民區, 要 $7000 呎......
住得細咗, 又貴咗成截, 如沒有太強烈的理由, 想換樓原來好好好難...
Well, 這個人人都話差不多摸頂, 但又見唔到跌市原因的樓市, 令人有唔洗睇的無奈...

沒有留言:

發佈留言