2011年4月3日星期日

寫好喇寫好喇!!!

woo~~~ 估唔到進度咁快, 咁理想!
兩日乖乖地坐喺電腦前, 由早寫到晚,
最煩係最後的工序: 執 citation 同 reference, 執 grammar, 整 table of contents

鄭重宣佈, 整篇論文已經喺 4 月3日晚上11時30分完成了!!!!
YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH!!!!!!!!!!!!

word count

實在真係太開心喇, 因為冇諗過咁快完成到! 我下半個月有好日子過喇!
早知就應承朋友返大陸玩啦~~~~

在此多謝波比老公, 想起我讀大學時, 佢送了一支好有用的錄音筆俾我同嚟做功課,
今次佢就幫我搵咗個好好用的 PDF reader, 可以間住 journal 的重要部分,
方便了我不少, 亦加快了我的進度!

還有兩個考試, 這個 Master degree 就讀完了,
點慶祝? 六月的台北宜蘭花蓮之旅啊! 嘻, 下一篇再講~ :P

沒有留言:

發佈留言