2011年4月7日星期四

元朗人氣店 - 安娜餐廳

在這家醫院, 快要夠三年了,
今日老細同我做 appraisal, 多謝佢給我的評分~
不過其實, 我深知自己做得未盡全力, 不像畢業頭幾年那麼有幹勁,
而且有家庭後, 每天要隔著大半個香港的路程返放工, 不再可以像畢業初期的做到七八點,
我唔食飯, 波比都要食飯o架..........
只會在波比先生唔返嚟食飯的日子, 做晚一點

待我讀完個 Master, 我會再投放多一點心思去這份工作吧!

講到老細想放手俾我做多點 admin 工作, 其實我深知我不是做 admin 的材料, 我還是喜歡做 clinical work,
同老細去開會的那個層次的人, 都不是善男信女,
不過人大了, 都無可避免一定要做

聽日放假讀書, 今晚去了安娜餐廳食飯, 永遠都是人山人海的!
元朗太多食店, 要做到晚晚都排長龍, 真的好有本事,
因為其質素穩定, 服務快捷, 不過就永遠都係搭枱同坐得好迫....

波比的豬手餐, 豬手的肉又滑又嫩, 雖然唔係燒的, 但已經是十分的好味!

040701

沒有留言:

發佈留言