2011年4月19日星期二

$2.5 的幸福味道

今日放假呀, 本來係預嚟寫 paper 的, 點知寫完咯, 今日就可以 hea 過!

咁悠閒嘅假期, 梗係要整D 鍾意嘅食物先得!
之前一早已買好晒整蛋撻的材料, 係冇咁嘅時間去整, 今日終於都一嘗所願了~

蛋撻係好便宜的食物, $2.5 已經令人有好幸福的感覺,
星期一至五要工作實在難有機會嚐嚐 (晚上吃完飯再吃的話似乎太肥了),
所以一到星期六日, 我就會嚷著要波比先生買俾我食, 其實我係一個蛋撻狂!
如果外國人問香港有咩代表食物, 我會亳不猶豫地答: 蛋撻囉!

根據食譜開了蛋漿, 較困難的係印餅皮,
首先屋企哪裡來一個合適撻模大小的圓形印?
好好彩, 俾我搵到一隻口徑較大的杯, 印起來比實際需要只係細少少,
跟住到鋪餅皮了, 實在唔懂得有咩技巧可以鋪得平均之餘又唔會穿,
我都係以唔好穿為大前提, 有點求其的總之塞晒張餅皮入去就好了, 哈~
鋪好晒, 倒入蛋漿, 還加了朱古力粒入去其中兩個度 (偷笑!)

041901

放進焗爐度焗 , 好彩我睇住火咋,
食譜話 250 度焗 15 分鐘, 但焗到 11 分鐘時, 其中一個竟然膨漲再爆開, 嚇死我了, 幾驚其餘 5 個連環一齊爆!!
即刻熄咗個爐, 開門散散熱, 再用低溫去焗

我覺得如果下次再焗, 用 180-200 度好了!

我覺得差唔多, 就熄火了, 因為已經見到一個二個變得脹卜卜, 好似街買嗰D 咁!

041902

小心翼翼地脫模, 成功了! 我整嘅第一個蛋撻呀~~~~~~

041903

最熱辣辣的時候食, 滑滑的蛋心, 真係好正呀!

041904

不過當然仲有有待改善的地方, 例如 recipe 的成份令味道較甜, 而蛋香我覺得可以再濃一點,
下次一於減糖, 用多一隻蛋, 有機會到波比放假再整過, 希望老公都可以食到新鮮出爐的老婆蛋撻~

有時幸福很簡單, 一件蛋撻我覺得比一件 COVA 蛋糕還要好味道~

沒有留言:

發佈留言