2011年4月27日星期三

即食麵試食員

如果有「即食麵試食員」這個工作, 我想我一定會應徵!
因為我太愛吃即食麵了! 哈!

今晚又是一個人的晚餐, 有機會試試日清這款新的日式即食麵 (等波比先生不在家才有機會食, 因為又唔想佢咁唔健康)

042701

味道不錯啊!  不過其實與出前一丁的豬骨濃湯麵有點似~

042702

波比先生的日本同事話大阪其實冇影響, 食物同水都安全,
哎呀, 太心動了~~~~~

睇睇別人網上的遊記, 看到那拉麵同芝士蛋糕同魚生,
好想去埋和歌山同埋白濱, 去動物園探動物,
去體驗一下日本的馬拉松的氣氛同熱鬧, 實在愈講愈吸引...........
又中毒...........

老公, 點o者?

4 則留言:

  1. 原來出了新口味,等我聽日去超市買先 ^~^

    回覆刪除
  2. woo~ 多謝到訪!
    呢排有好多新口味即食麵呀, 那個黑蒜油出前一丁很想試, 不過仲未買到

    回覆刪除
  3. 我試了黑蒜油豬骨湯底出前一丁,幾香呀,而家惠康好似 $33/10 包, 去掃貨啦~

    回覆刪除
  4. wah, 你都話得好食就應該掂啦!
    哈哈, 多謝報料, 會去入貨! :P

    回覆刪除