2011年4月5日星期二

推 -「BB 遊世界」

想帶 BB 去旅行?
當大家常常話我:「吓, 妳又去旅行?」時, 其實我的旅行精朋友小婉子一年仲去多過我三五七次, 最佩服係佢可以帶埋幾個月大的BB 去

兩歲半的大BB, 已經去咗 10 次旅行!!! 真係令人好羨慕啊~
小婉子仲將佢帶 BB 去旅行的經驗同心得寫成書,
而家喺各大書店有得賣喇! 放喺旅遊書的一欄!
有BB 又想帶佢去旅行的朋友, 快D 買返本睇吓啦!



040501

040502

題外話:
雖然我真的沒打算生小孩, 但之前考慮過時,
都覺得生咗小朋友攪到冇得去旅行都係一個好大的犧牲

而家只要有假期的話, 話飛就飛, 兩個人自由自在,
有小朋友後, 平時已經困身, 加上連旅行都冇得去的話, 真係 No Good!
要張就小朋友在旺季長假先去, 我覺得好唔抵,
唔理小朋友自己去的話, 點都有D 不負責任....

嗯, 我倆還是繼續的二人世界好了 :P

1 則留言:

  1. 多謝你的"推"!!!不過反對你覺得因為冇得去旅行而唔生小孩子呀!!!!>.<不是因為我本書而嚇驚左你吧???
    其實真的不難,雖然要就假期,不過咁,因為我都要就老公假期...所以一樣!!哈!!!
    有小朋友都可以去旅行^^不過...當然兩個人又好唔同啦...輕鬆好多既~~

    回覆刪除