2011年4月12日星期二

我成功了! 特濃芝士意粉

今日下午去上最後一次的 practicum, 是在腦神經科看教授睇症,
教授真係一個超超超超級好的醫生, 平時D 醫生5 分鐘就睇完一個症, 望都唔望多病人一眼,
只在不停的按電腦鍵盤, 開藥單, 開抽血紙,
但教授睇每一個症都用好多時間, 好耐心咁停病人講, 俾病人問到清楚佢想知的問題,
所以到政府睇醫生, 真係好撞彩, 睇吓你遇唔遇到良醫

不過 HA 成日都話交數交數, 睇得耐等如一日睇得好少症,
又唔夠醫生, 攪到條隊好長, 好耐先見到病人一次,
教授想約病人下次覆診期, 頭痛的望著時間表, 自己最快的期已去到23 週後 (半年.....),
好苦惱的望完又望, 我們有限的時間, 有時真係好想睇D 病人, 但真係迫都迫唔到多一個期俾佢哋....
我 D case , 而家睇完, 最快都約到 6 月了...........
人口增加, 人口老化, 大陸新移民, 政府又冇多撥資源,
令到醫管局的服務真的好難維持, 而且只可重量, 唔好對質素有太多要求了~

*******************************************************************

我成個月都搭唔到早車返屋企, 因為太多嘢做了,
今日 practicum 完終於可以早返到元朗, 開開心心去街市入貨,
雪櫃要塞得滿滿的, 才有安全感!

話說我好鍾意食芝士焗龍蝦的芝士汁, 但從來唔見坊間有得賣,
終於上網睇睇, 原來好易整, 今日終於都有機會試試了!!!!

用了一盒牛奶, 3-4 塊車打芝士, 一齊煮溶後, 再加適量的麵粉水令佢變得杰身,
咁就得o架喇!!

哈哈, 係咪睇相都 feel 到嗰種濃郁法呢?
配魚柳意粉, 簡單、健康高鈣、好味道, 妳都試吓啦!

041202

今晚仲有金菇牛肉卷, 哈, 我有個信念就係所有食物食咗落肚都係一樣會被分解嘅o者,
太花巧的工序, 落到個肚都係冇分別,

所以金菇 + 牛肉, 長久以來都係加個汁一齊煮就算~

不過今日心血來潮, 同埋重點係有時間, 就可以造D 手工菜色,
卷呀卷, 金菇牛肉卷似乎是有化學作用, 拼埋一齊時, 真的會特別好味~

041201

沒有留言:

發佈留言