2014年12月28日星期日

很開心的聖誕假

開心的聖誕假完結了, 星期六我還要返工啊, 因為醫院太忙了

星期五, 好開心日頭約了中學好友到我家, 兩個龍鳳 lovely kids 真係好可愛又好攪笑!!!
多謝大家送給小豬嘜的禮物啊, 這是她第一份收到的禮物~ ^3^

因為我家冇咩俾小朋友玩, 出面又落雨玩唔到滑梯, 於是就諗到同小朋友整 cookies!
印呀印, 大人應該在旁指導, 就是要放手讓小朋友自己做,
學會放手, 小朋友才會長大

IMG-20141227-WA0019

之後一齊去咗薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant
嗰度有得泊車, 食物又多款又平, 每樣都係二三十蚊, 呢個價位今時今日喺香港食飯好似真係冇乜可能!
咁多選擇, 總有D 小朋友會鍾意食!

IMAG2290

星期六晚, 就是大學同學聚會, 開心都好齊人呀!!!
在同學家有工人幫手煮飯, 我就買準備了香茅雞翼同埋元朗的有機烏頭魚,
家常便飯, 有個地方一齊聚舊傾偈, 已經係好開心了!

日頭同了 Twins 玩, 夜晚又同了同學的活潑女兒玩, 波比先生今晚返屋企時謝晒, 笑死我.......

星期日, 到了大學老師的家吃飯, 大學老師最愛有機健康食物, 又喜歡下廚,
剛買了部製麵機, 就即席整咗意粉食, 真係幾好食啊!
今晚我就準備了烤豬肋骨啦, 有韓或燒汁味, 同埋香茅味,
加埋其他老師秘製的菜色, 真係口福不淺啊!!

IMAG2293

同完D 幾歲大的小朋友玩, 今日的是大朋友, 小三同中一的女兒,
老師沒有催谷, 不是那些恐怖的怪獸家長, 但兩個女兒也讀到好學校,
大女兒給我看協恩中學的功課, 嘩, 真係好深.......
有D 家長迫D 仔女讀呢D 名校, 其實個小朋友應付到的就 ok, 應付唔到的, 真係好辛苦......
睇完D 功課, 真係有令人心寒的感覺........

小豬嘜大個係點, 由佢自己決定啦,
家長只可以盡能力俾應有的機會佢, 最後得唔得, 做唔做到一個成功的人, 還是好睇小朋友本身~

呢個假期, 波比先生見盡不同年齡不同性格的女兒, 也多了好多心理準備吧 :)

沒有留言:

發佈留言