2014年12月26日星期五

[2014 大阪] 瘋買 Akachan x 西松屋

嘻嘻, 想寫呢篇大阪遊記好耐, 但要而家先得, 因為係講買 BB 嘢!!

去大阪時, 已懷孕三個月, 聽聞去日本掃 BB 嘢好抵, 今次就行了兩間人氣店: Akachan 同埋西松屋
呢間 Akachan 就係喺我哋間酒店附近, 有幾層高, 入到去真係嘩嘩聲
先係地下的嬰兒車部, D 款多到好多喺香港都未見過, 又靚,
唔怪之得之前有個舊同學去東京會買咗部 BB 車返嚟啦!

IMG_0476

入內逛逛, 嘩, 每種貨品都有齊全的型號, 有好多奶樽奶泵喺香港仲未見過的,
最正係呢部自動沖奶機囉, 一邊放奶粉, 一邊放水, 自動煲水加沖奶, 懶爸爸如波比先生見到真係雙眼發光 (哈哈哈, 真係好似一部咖啡機)

IMAG2054

仲有呢個好攪笑! 唔知係咪真係好過就咁用布蓋住

IMAG2055

我真係萬分佩服日本人的頭腦智慧, 他們本土發明出來的 BB 用品, 有好多喺香港真係未見過!

IMAG2057

呢系列的垃圾桶係專門 for 掉片片用的, 每掉一塊, 個垃圾袋就會自動 twist 一下, 防臭又抗菌, 太先進了!!!

IMAG2058

上樓上的, 有好多兒童同孕婦衫, 但我乜都唔識, 而且總覺得時間太早, 好多嘢好想買但又唔敢買,
最後只買了好大路的沖涼盆, 紗巾仔, 同埋衫/裙

IMG_0518

要買孕婦衫, 真係要去 H&M, 聽講香港有一兩間 H&M 都有孕婦裝賣, 但全部對我來講都好遠,
今次逛逛心齋橋的 H&M, 真係好多選擇, D 款仲都幾靚添, 我都未試過去日本買咁多衫啊!!

IMG_0520

最後的一天, 上機前去 Rinku outlet 那邊再掃貨, Rinku Seacle 那裡有一間西松屋, 都是媽媽的掃貨熱點!

IMAG2086

舖頭當然不夠 Akachan 大, 主要是賣衣服, D BB 衫真係睇到我尖叫, 好靚好靚好靚!!!
可惜當時未知道係仔定女, 好忍手只買了一套中性的黃色衫,
只是三四十蚊港紙一套, 如我一早知係女一定買到失心瘋!!! 所有粉紅色的都全部一套吖唔該 T.T

IMAG2087


所有衫都真係又平又靚, 有D 仲寫明係 Made in Japan, 好好好想生完再嚟掃貨啊!

沒有留言:

發佈留言