2014年12月12日星期五

恭喜恭喜

今日好開心呀, 係波比先生的大學 Best Friend 的大喜日子!
波比要做兄弟, 我都請咗半晝假, 先要返屋企瞓一瞓, 否則頂唔順去飲捱到咁夜~

六點正去到酒店觀禮, 簡單而感動, 看到朋友結婚了, 總覺得好幸福!
我們聚會有 5 PAIR 人, 兩年前多了一個小朋友, 而家就嚟又多了小豬嘜,
希望好友早生貴子, 一班小朋友一齊玩一定好開心!

02

我之前識扭汽球就係呢個好友教的, 今個婚宴, 佢的師父扭了兩座好大的汽球公仔送俾佢啊, 超可愛!!

01

今個星期, 還發生了一件很甜蜜的事情, 就是我開始 feel 到小豬嘜踢我了!!
起初其實我都好唔 sure, 只是上個 weekend 開始覺得下腹會跳一下,
但我都分唔清究竟係D 腸郁定阿 B 郁~

由星期三開始, 感覺愈見強烈同頻密了! 我開始肯定了!!
有一個小生命在自己的肚內, 有時佢會郁郁吓、頂頂吓、了了吓, 那種感覺實在太奇妙了!
吃飽了和趟平了, 那感覺更多更明顯 XD

我叫波比先生手放在我肚子上, 他也可感覺到那頂頂吓的郁動,
現在即使不用胎心機去聽, 我也可確定她的存在, 感覺實在多了~
很感恩上天賜了這份可愛的禮物給我~

沒有留言:

發佈留言