2014年12月13日星期六

靚景 BBQ

今日上了波比同事家 BBQ, 位於山上的老牌屋苑, 之前買才三百幾萬, 話六百幾呎但實用率超高
一入內簡直是像八百幾呎的豪宅, 可憐而家被迫在樓價高企都要上車的人,
三四百萬只可買到個蚊型單位同古怪則,
點解D 新樓唔可能好似D 舊樓咁方方正正, 實用四正呢???

超大露台, 腳下盡是荃灣葵芳的美景

02

我整咗蛋糕仔, 波比又帶了在日本買的咖啡粉上去,
波比一定超羨慕朋友有很多煮咖啡的設備, 就連 syphon 壺都有,
一班人 coffee tasting, 試了三種咖啡豆, 食件蛋糕做下午茶, 人生就該這樣~
當有一日我哋都搬到大屋時, 我都會俾你買返個 syphon 壺同冰滴機 XD

01

入夜就開始 BBQ 了!!! 超大的露台, 坐到五六個人, 放埋枱同 BBQ 爐都得, 這才是真正的露台啊
而家新型屋苑所謂的露台, 一個人行出去只係企到, 真係有點不知所謂......
對住呢個 view 慢慢燒慢慢食, 真係好正!!!
不過太夜的活動下次都係唔好預我啦, 我真係一到九點幾就恰眼瞓, 要捱住真係好難頂......

03

沒有留言:

發佈留言